U heeft geen artikelen in uw winkelwagen

Gepersonaliseerde promotionele geschenken zijn een blijk van waardering

In een promz.be artikel van 07-12-2021, lazen we dat uit het recente PPAI onderzoek van de Amerikaanse sectororganisatie, blijkt dat product media een langdurig effect hebben.

Consumenten (5.674 deelnemers uit de VS en uit Canada) houden promotionele producten lang bij en dat ze ‘intrinsiek deel uitmaken’ van hun leven:
  • 48,7% van de respondenten een promotioneel product langer dan vijf jaar bijhoudt, 14,2% drie jaar en 19,4% houdt zo’n product een jaar bij
  • 75,4% vindt als vooaamste reden zo’n artikel handig
  • 38,3% bewaart een product voor de herinnering aan een evenement of een 'experience'
  • 34,8% vindt het artikel leuk
  • 34,1% vindt het design van het product aantrekkelijk
  • 32,9% wilden dat product hebben of het nodig hadden op het moment dat ze het premium kregen

De respondenten werd ook gevraagd welk type promotioneel product ze hadden gekregen, hier de top 3:

PPAI peilde ook naar de houding van consumenten ten opzichte van promotionele producten en naar de effecten ervan:

  • 94% vindt het leuk om dergelijke artikelen te ontvangen
  • 88% gebruikt producten voorzien van een logo van merken die ze kopen of goede doelen die ze steunen
  • 61% liet weten de naam van de adverteerder die een product in de afgelopen 12 maanden gaf te kunnen noemen
  • 95,4% heeft liever een promotioneel product dan een promotionele e-mail, consumenten zijn positief over het medium
  • 85,6% ontvangt liever een promo artikel dan een direct mailing
  • 81,8% geeft de voorkeur aan een promotioneel product boven een 30 seconden radiospot
  • 81,2% geeft de voorkeur eraan boven een 30 seconden tv-spot

De consumenten die product media krijgen, zijn positief gestemd over het gevend merk of bedrijf.

Gepersonaliseerde relatiegeschenken zijn de beste tools om nieuwe klanten te werven en bestaande klanten te behouden.

 

Met relatiegeschenken maakt u het verschil

Met relatiegeschenken kunt u uw waardering en dankbaarheid tonen aan uw personeel, klanten en relaties.
Relatiegeschenken, promotieartikelen of gadgets kunt u bij iedere gelegenheid uitdelen.
Het ontvangen van een relatiegeschenk maakt iedereen blij, want het is een blijk van waardering.

Bovendien blijft uw naam en merk onder de aandacht van de ontvanger.

Met relatiegeschenken kunt u op een originele manier opvallen, als u deelneemt aan een beurs of een ander evenement.
We hebben in ons uitgebreid assortiment zeker items die een beklijvende indruk zullen maken op uw klanten en relaties.
Gepersonaliseerde relatiegeschenken, hebben een duidelijke meerwaarde, en de kosten zijn effectiever dan enig ander soort advertentie.
Neem nu 2 klassiekers onder de promotieartikelen: een bedrukte balpen of een bedrukte sleutelhanger:

Deze gaan jaren mee en komen in verschillende handen terecht.
De impact van een gepersonaliseerd relatiegeschenk is dus vele keren groter dan een advertentie en het is goedkoper.

Uit een enquête uitgevoerd door het Duits marktonderzoeksbureau Dima blijkt dat:
  • Uitgaven: Ieder jaar worden er miljarden euro uitgegeven aan promotieartikelen.

    Dit betekent dat promotionele artikelen al op de tweede plaats staan ​​achter tv-reclame, voor print-, outdoor-, radio- en online-reclame.

  • Herinnering: In vergelijking met andere communicatiemiddelen behalen promotionele artikelen de hoogste recall-waarden voor het geadverteerde product (70%), of voor de merk- of bedrijfsnaam
  • Bezit: 98% van alle Duitsers ouder dan 14 heeft een promotieartikel
  • Gebruik: 90% van de ontvangers van actieartikelen maakt er ook gebruik van
  • Bereik: Promotieartikelen bereiken op een gemiddelde dag ongeveer 89% van de bevolking van 14 jaar en ouder en staan​​ samen met radio (78%) aan de top van de media
  • Looptijd: 62% van de promotionele artikelen blijft langer dan een jaar in het bezit van de ontvanger
  • Missie: 69% van alle Duitsers maakt graag gebruik van promotionele artikelen:

    Het actieartikel schept ook vertrouwen (69%).

Kortom, gepersonaliseerde relatiegeschenken of promotieartikelen zijn uw perfecte reclamedragers.

 

Gadgets met logo

Recent onderzoek (01/12/2021) van PPAI Research in VS en Canada, toont de kracht van een advertentiemedium:

Er werd gepolst naar hoe consumenten promotionele producten ontvangen, behouden, gebruiken en waarderen.

Gadgets laten bedrukken, ze hebben zeker een welbepaalde impact en creëren een langdurige verbinding, tussen de consument en uw merk.

Ontdek door hun enquête enkele opmerkelijke weetjes, we geven telkens de top-3 mee:
  1. Consumenten behalen op talloze manieren gadgets:
    47,2%: Promo producten van bedrijven ontvangen per post
    45,9%: Gratis gadgets meenemen
    32%: Geschenken van een bedrijf ontvangen bij een aankoop
  2. Soorten gadgets die de consument ontvangt:
    72,8%: Schrijfwaren
    68,4%: Magneten
    57,6%: Bureau artikelen
  3. Consumenten bewaren gadgets voor de volgende redenen:
    75,4%: Item is handig
    38,3%: Herinnering aan een event
    34,8%: Leuk hebbeding
  4. Gadgets worden lange tijd bijgehouden:
    48,7%: Langer dan 5 jaar
    14,2%: Langer dan 3 jaar
    19,4%: Langer dan 1 jaar
  5. Gadgets oogsten gunstige reacties:
    94%: Houden ervan om gadgets te ontvangen
    89,4%: Gaan akkoord met de ontvangst van gratis gadgets van bedrijven die de consument leuk vindt
    88%: Gebruik van gepersonaliseerde items, wanneer het bedrijf in kwestie wordt gevolgd of het eens zijn met hun doelen
  6. Gadgets hebben een positieve invloed op de ontvanger
    86,5%: Bereid om meer te leren over het bedrijf dat gadgets uitdeelt
    83%: Toegeven dat het een beursbezoek een rijkere beleving was
    50%: Genegen om met dat bedrijf/merk zaken te doen, als het ontvangen gadget echt leuk vonden
  7. Gadgets hebben de voorkeur boven andere soorten reclame
    95,4%: Liever dan een promotionele e-mail
    81,8%: Liever dan 30 seconden radio reclame spot
    81,2%: Liever dan 30 seconden tv reclame spot
  8. Hoe ver een consument gaat om een gadget met naam te ontvangen:
    68,4%: Een tekening afgeven
    66,5%: Feedback toesturen
    55,5%: Een beoordeling schrijven
  9. Hoe ver een consument gaat om een bepaald gadget met naam te ontvangen:
    64,5%: Inschrijven bij een programma
    62,1%: Naar een bepaalde stand op de beurs gaan
    44,9%: Vroeg opdagen bij een event

 

Harogifts is uw partner voor promo artikelen met logo

Ons assortiment heeft meer dan 10.000 verschillende promotieartikelen.

Word bekend met uw gepersonaliseerde promotionele giveaways, gebaseerd op één van jullie interesses, als: drinkwaren en tafelen.

Duurzame relatiegeschenken, waaronder: technologie of outdoor en vrije tijd.

Gadgets die inspireren of waar de persoonlijke verzorging centraal staat.

Promotiekleding, maar ook tassen en reizen maken deel uit van ons uitgebreid gamma.

Ontdek alle nieuwigheden die we bij Harogifts voor u klaar staan, we helpen u graag verder met jullie keuze.

 

Ze maken reclame voor u, zonder dat u verder iets moet doen of u iets meer kost.

Gedurende 30 jaar heeft Harogifts zijn expertise in de branche kunnen opbouwen.
Die expertise garandeert u dat we u het correcte gepersonaliseerde promotieartikel zullen aanbieden, en dit aan de beste prijs.
De bedrukking, gravure of het borduren verzorgen we met up-to-date drukmachines.

Zodat u altijd verzekerd bent van een kwalitatieve personalisatie van uw promo artikelen.

Waarom een giveaway met uw logo bij Harogifts bestellen?
  • We hebben reeds meer dan 30 jaar ervaring
  • Verlenen u uitstekend advies
  • Leveren van kwalitatief producten met dito bedrukking
  • Ons uitgebreid assortiment
  • Sterk concurrerende prijzen hanteren